Post by payreequsmeli on Mar 13, 2022 16:24:16 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ LingoDeer - Learn Languages ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ LingoDeer - Learn Languages IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode flere edelstener ▞▞▞
▞▞▞ LingoDeer - Learn Languages 2022 version ▞▞▞
Jeg lærte japansk så fort! Jeg anbefaler denne appen.
Lingodeer har gitt meg en fantastisk opplevelse.. grammatikken, uttalen er fantastisk.. beste appen for å lære nye språk... anbefaler virkelig.. bortsett fra at den fortsetter sammen med premium... som er veldig vanskelig. Ellers den mest fantastiske appen noensinne.
LingoDeer - Learn Languages Švietimas mhy
Elsket lingodeer før, ville gitt den 4 eller 5 stjerner, men du har nettopp deaktivert alle leksjonene min kone og jeg allerede har fullført, så vi kan ikke vurdere nå, endre GooglePlay-butikken til å oppgi at den nå er betalt eller demo- eller abonnementsbasert, og sier at gratis er Falsk annonsering.
Dette pleide å være en flott gratis app for å lære østasiatiske språk, men etter en oppdatering er betaling nødvendig for å lære ALT. Det er ikke verdt det. Det er mange gratis ressurser (apper, nettsteder osv.) med bedre strukturer og mer vokabular. Denne appen er en skuffelse.
Jeg liker appen, selv om jeg lærte koreansk og da jeg kom til denne og den delen, klikket jeg på leksjon 1 og den viste stadig sommersalget, må jeg kjøpe for å følge med, gjorde jeg noe galt eller er det bare gått i stykker?
Alt var bra, men hvorfor la dere alle medlemskapsplanen som obligatorisk, de som ikke hadde råd til å betale for å lære et språk brukte denne appen. Men nå lader du på den. Vennligst fjern den obligatoriske medlemskapsplanen og gjør den valgfri.
Teacher Simulator Casual games zfp
Flott læring jeg liker det lærte japansk raskt😆👍
Flott app for språklæring 👍 for meg er det imidlertid ikke verdt abonnementet (jeg vil heller betale en engangsavgift slik det var da appen først kom ut)
Bruker for å lære koreansk. Flott for nybegynnere. Enkel å bruke og lagrer fremgangen din.
Hvis du lurer på om du får noe ut av denne appen uten å betale, ikke bekymre deg, det får du ikke. Du får tilgang til det første av første nivå. For eksempel, på japansk fikk jeg bare tilgang til alfabet og nasjonalitet før jeg ikke fikk gå lenger. Det er ikke engang nok å vite om det er verdt $60 de ber om det. Dette oppsettet er bare idiotisk.
Denne appen var virkelig flott. Jeg lærer koreansk og det var veldig nyttig, men siden den nye oppdateringen er jeg så opprørt. Jeg skjønner ikke hvorfor du skal måtte betale for å få tilgang til leksjoner .. Jeg betaler ikke det er for mange ressurser å lære , ugh latterlig .
Flott app for læring, slik du kan sette deg ned med notisblokk og penn og aktivt lære av. Det eneste som hindrer appen i å få 5 stjerner fra meg er kostnadene for de månedlige betalingene, ellers har jeg ennå ikke funnet noen feil med den. Jeg bruker appen som en startpakke for å lære et språk før jeg går til en språkskole.
Enkel app med god veiledning og hyggelig innhold som lar deg lære et nytt språk enkelt samtidig som du blir hektet på kunnskap
Dette er en flott app for å lære koreansk. Øvelsene er klare med mye repetisjon for å forsterke konsepter. Grafikken er en nytelse. Du hører tydelig uttale mens du leser teksten. Jeg skulle ønske det ikke var så dyrt. Jeg har abonnert i 6 måneder og håper det vil være nok for veldig grunnleggende studier.
Etter noen økter kunne jeg fortsette å lære, og det fortsatte å fortelle meg at jeg må kjøpe en premiumkonto for å kunne ha tilgang til resten av leksjonene. Men hovedproblemet er at i mitt land kan vi ikke ha PayPal-konto eller noen slags slike ting. Appen din er så kul og nyttig, og den kan være bedre hvis den var gratis. Vennligst ta litt hensyn. Takk skal du ha
Appen er fin, men for et språk som kinesisk bør den ha en knapp for å slå av/på pinyin i løpet av leksjonen uten å måtte gå inn i innstillingene. Litt brukervennlighet som hellochinese har ville bli satt stor pris på.
Jeg elsker virkelig denne appen ... jeg anbefaler deg dette. Det er virkelig så tydelig å forstå
Jeg elsket denne appen. Virkelig. Av alle språkappene jeg brukte, var denne uten tvil min favoritt. Dessverre, etter å ha logget inn for første gang på noen uker, fant jeg ut at jeg har vært utestengt fra alle timene, siden nå krever alt et betalt medlemskap. Den eneste tingen jeg elsket med denne appen var at de tilbød kvalitetsspråkundervisning gratis, og nå er dette bare ikke tilfelle lenger. Jeg er skuffet og knust.
Appen hadde et livstidstilbud annonsert på appen min for $49 flerspråklig i 25 timer. Jeg testet Basics 1 som tok meg noen minutter, og da jeg prøvde å gå til Basics 2, ba den meg om å betale først. Gratis innhold er bokstavelig talt en spøk. Noen timer senere gikk jeg tilbake til appen og overraskede overraskelsen, bare 2 timer igjen av tilbudet MEN prisen var nå $109,99 og fristen gikk ikke ut. Jeg skrev til CS for å klage, fikk et svar: beklager, høres ut som en feil. Dårlig CS, feil er deres problem, jeg burde ha rett til å tilby.
Jeg er veldig trist med denne appen. Jeg trodde det kan lære meg gratis, men jeg tok feil. Alt var i orden gjennom Lesson1, men når du går til Lesson2 dukker annonsen deres opp og ber meg kjøpe Premium for å bruke appen deres.Jeg er virkelig skuffet fordi alle Youtube-videoene forteller meg at dette er gratis app og det ikke. Hvor trist.
LingoDeer - เรียนภาษา การศึกษา vcsz
Denne appen er veldig bra for nybegynnere, men det eneste jeg tror den mangler er et fellesskap der navtive høyttalere kan svare på spørsmålene dine som i Duolingo. Jeg har brukt Duolingo og syntes Duolingo-fellesskapet var veldig nyttig. Jeg håper Lingodeer også introduserer noe lignende.
LingoDeer - Learn Languages ትምህርት pyef
Jeg likte leksjonene, men jeg ville fortsette å bruke gratisversjonen, og hvis jeg likte den nok, ville jeg ha kjøpt fullversjonen. Men etter 2 leksjoner lar det meg ikke gjøre en leksjon til. Alt som dukker opp er en annonse for premiumversjonen, som ikke forsvinner med mindre du kjøper den. Legg ut annonsen senere i timene, etter at folk har hatt nok tid til å bruke appen og bestemme om de liker den eller ikke. Etter 2 leksjoner er bare frustrerende, og får meg til å ville slette hele greia.
Jeg har akkurat begynt å studere koreansk og har allerede lært å lese og si noen setninger
Jeg har brukt denne appen en stund, og det har vært en flott opplevelse (ㆁωㆁ), jeg lærer tre språk derfra som kinesisk, koreansk og japansk. Jeg har fått en medalje på koreansk språk, men det er bare én vanskelighet, jeg må betale for avansert til mellom- og mellomnivå ಡ ͜ ʖ ಡ,jeg planla å få tilgang til månedlig snart, men jeg hadde egentlig ikke anbefalt det til studenter. Siden det krever betaling for å få tilgang til hele leksjonen. Men totalt sett, flott utdanningsapp, ser virkelig frem til å lære mer.
Ærlig talt litt svindel. Når du først laster ned appen, står det ingenting om at du må kjøpe noe, men etter den første leksjonen ber den deg om å kjøpe et abonnement. Hvis jeg hadde råd til å betale $200 for å lære et språk, ville jeg ansatt en veileder. Det er synd å være som leksjonen som faktisk var gratis, jeg lærte mye.
Erfaring er sannsynligvis bedre enn de fleste apper. Øvelsene blir for repeterende de fleste ganger. Den største kritikken er at øvelsen ikke føles som om den tester konseptet det er knyttet til. Mange ganger kan folk gjøre det uten å tenke i det hele tatt. Føler sterkt at gjennomgang bør gi like høye xp-poeng som vanlige leksjoner. Anmeldelser er like viktig som å fullføre leksjoner. Med mindre dere kan påstå at leksjoner er alt vi trenger.
Misforstå meg rett, jeg er sikker på at den betalte versjonen er flott ut fra det jeg har opplevd. Men hvis du ville prøve gratisversjonen og se om det er verdt å betale for, lykke til. Jeg begynte på latinamerikansk spanskkurs og klarte bare å lære hilsentimen før jeg ble utestengt fra resten av timene. Ingen tydelig informasjon noe sted om hva som er inkludert i gratisversjonen, ingen svar fra kundestøtte etter 2 innsendinger, ikke verdt det med mindre du er villig til å betale med en gang.
Jeg bare for å virkelig glede meg over denne appen, kan du ha mange leksjoner gratis, men nå ser det ut til at de har endret den til bare de første 3. Jeg kan ikke komme til okkupasjonstimene på russisk fordi appen bare viser meg spam for å kjøpe et abonnement
Veldig bra app for å lære nye språk den veldig enkel å bruke veldig fin app 👍
Dette pleide å være den beste appen for å lære japansk, men plutselig må jeg betale et abonnement for å bruke den i det hele tatt. Jeg er skuffet. Jeg forstår at utviklere trenger å tjene penger, men uff, $30? Tror jeg holder meg til Duolingo. :/ Utviklere, som svar på svaret ditt betaler jeg gjerne. Men prisen din er veldig høy :<
Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan åpne This and That-leksjonen i Leksjon 1 Koreansk 1. Jeg oppdaterte ikke engang appen. Jeg liker appen din veldig godt, men jeg tror ikke jeg kan anbefale den til alle. Jeg bruker mer tid her bare for å huske koreansk. Det er lett å bruke og forstå, men jeg vet ikke hvorfor jeg må betale, vennen min anbefalte dette til meg fordi hun lærer japansk for leksjon 3 og fullførte alt det er grunnen til at jeg benyttet anledningen til å laste det ned.
Den har virkelig flotte læringskurs. Jeg synes denne appen er veldig morsom. Jeg ble rystet da jeg så at det var et kurs for å lære alfabetet. Siden de fleste apper som lærer språk alltid startet med å lære setninger. Det lærer oss alfabetet, men det lærer oss ikke hvordan vi skriver det riktig. Og medlemskapet, er det for alle kurset du ønsket å ta eller kun på kurset du betalte for? Flott app btw ♥
Da jeg var omtrent halvveis i kurset, begynte det å fortelle meg at jeg måtte betale for alt og at jeg bare kunne gjenskape leksjoner jeg allerede har gjort. Jeg vet ikke om appen er laget for å gi deg dette et sted mens du lærer, eller om det er noe nytt, men det er definitivt en skuffelse for noen som meg som elsket denne appen og brukte den til å lære. Jeg ville vært villig til å betale fordi det er så bra, men jeg klarer det ikke siden jeg ikke er gammel nok ennå. Dette var den eneste måten for meg å lære gratis.
Flott app, men jeg bare hater at "høyttaleren" høres ut som en veldig dårlig AI-oversetterstemme... Kanskje noe å jobbe med? 😊 Jeg måtte også velge et feil svar siden det riktige ikke en gang var et alternativ å velge... Kanskje se etter feil og feil
Så morsomt. Leksjonene er fantastiske og lærerike!
Jeg elsker det! Tok et japanskkurs på college og det gikk rett ved siden av materialet vi lærte! Anbefaler sterkt
Dette ville lett være et 5-stjerners det er enkelt å bruke. Men jeg skulle til det tredje kapittelet med å lære koreansk, og da måtte jeg betale for tilgangen til hvert kapittel, og det er bare urettferdig, jeg trodde jeg endelig fant en app som ikke gjør det.
LingoDeer - Learn Languages آموزش sgmc
Flott app for læring, føles mer moro enn et ork.